NYT FRA BESTYRELSEN

Den nye bestyrelse afholdt sit andet møde tirsdag den 2. november. Bestyrelsen kunne på mødet blandt andet glæde sig over nogle meget velbesøgte arrangementer efter Coronanedlukningen, hvor også nye initiativer som f.eks. Vi synger sammen i Vejstrup, seniortræning, bogklub og høstfest i samarbejde med valgmenigheden har set dagens lys.

På denne side af jul kan vi se frem til loppemarked, Vi synger sammen i Vejstrup, to livestreamede foredrag og adventsarrangementet. På næste møde i december planlægges 2022. Foreløbig er nytårskuren, koncert med Kaya Brüel og Ole Kibsgaard den 28. januar og en række livestreamede foredrag datosat, og der skal nok komme mere i godteposen!

Foreningens økonomi har det fortsat godt. Alle lån er betalt, så vi nu er gældfrie. Der har som sædvanlig været flot opbakning om kontingentindbetaling.

Byggegruppen arbejder fortsat med at rejse økonomi og har flere ansøgninger ude. Endnu engang glædede bestyrelsen sig over opbakningen fra lokalbefolkningen og det lokale erhvervsliv og et folkeaktiesalg, der har oversteget alle forventninger og tilført byggekontoen 550.000 kr.

En stor tak for den flotte opbakning til foreningen!

Du er altid velkommen til at kontakte bestyrelsen, hvis du har spørgsmål eller forslag. Du kan finde os her.

VI VIL VEJSTRUP!