HØSTGUDSTJENESTE – HØSTFEST

Søndag den 2. oktober er der som bekendt høstgudstjeneste og høstfest arrangeret i samarbejde mellem Vejstrup Valgmenighed og Vejstrup Forsamlingshus.

Til høstfesten serveres der frokost med efterfølgende kaffe / kage. Vi vil gerne høre, hvem der har lyst til at byde ind med levering af frokost høstretter / kage. Det kunne være hyggeligt, hvis man enten har en opskrift eller kunne finde frem til en opskrift på gamle høstretter. Vi regner med, at hver ret skal kunne række til 10 – 15 personer.
Har du lyst – tid og mulighed så skriv til Lene Isager på lene.isager@hotmail.com senest tirsdag d. 20.9. og fortæl, hvad du kan byde ind med.

Endeligt program vil inden længe kunne ses på kirkens og forsamlingshusets hjemmesider samt på Facebook.