FASTELAVN ER MIT NAVN

Igen i år fejrer Vejstrup Forsamlingshus og Vejstrup Valgmenighed fastelavn.
Vi glæder os til at lytte, synge, lege og slå katten af tønden sammen med en flok glade, udklædte børn – jeres forældre må også godt komme klædt ud!!

Vi mødes i Valgmenighedskirken Fastelavns Søndag d. 19. februar kl. 14.00 – vi hører om fastelavn, synger og leger sammen med Anders Carlsson og Anna Aagaard.

Derefter går vi i samlet flok til Ådalens Plejecenter – her vil vi glæde beboerne med vores sang. Efter opholdet fortsætter vi til Vejstrup Forsamlingshus, hvor Frey og Anna spiller op til hygge, fællessang og leg – der kan købes kaffe, fastelavnsboller med mere, og vi skal slå katten af tønden i to grupper – en for de små og en for de lidt større.

Husk at alle er velkomne – piger, drenge, fædre, mødre , bedsteforældre , oldeforældre – ja, alle glade og barnlige sjæle – kom og vær med til en hyggelig eftermiddag.

Billeder fra fastelavn 2022